H&L Oppfølging

– et smart ledervektøy som gjør arbeidsdagen mer effektiv.

Huldt & Lillevik tilbyr nå et nytt system for deg som leder. Huldt & Lillevik Oppfølging er et styringsverktøy som forbedrer oppfølging av sykefravær og senker fraværet vesentlig. Det gir oversiktlig kontroll og rapportering på alle nivåer i organisasjonen. Alle ansatte sikres lik oppfølging. Alle myndighetskrav om oppfølging og kvalitet på dokumentasjonen blir ivaretatt. Verktøyet gir tettere og raskere oppfølging av den ansatte, bedre trivsel i avdelingene som følge av et tilrettelagt system, økt kvalitet og kvantitet på dokumentasjonen. Dette er lettfattelig arbeidsredskap for ledere med oppfølgingsansvar.

Huldt & Lillevik Oppfølging er integrert mot Lønn 5.0, men fungerer også mot andre lønnssystemer.

Huldt & Lillevik Oppfølging fordi:

  • Enkel oppfølging av ansatte
  • Senker fraværet vesentlig
  • Rask oversikt, kontroll og rapportering
  • Setter fokus på alle nivåer
  • Økt kvalitet og kvantitet på dokumentasjon
  • God kompetansekartlegging. Leder kan definere egne viktige prosesser han/hun ønsker å følge opp
  • Støtte for påminnelse og samtaler ved ny rekruttering

Gevinster og behov som dekkes av Huldt & Lillevik Oppfølging:

  • Lik behandling av arbeidstakere
  • Tettere og raskere oppfølgning av den ansatte
  • Bedre trivsel i avdelingene som følge av bedre tilrettelagt system
  • Lettfattelig verktøy for ledere med oppfølgningsansvar
  • Mellomleder/avdelingsleder bruker mindre tid på oppfølgningsarbeidet
  • IA-oppfølgning i henhold til myndighetenes krav
  • Færre uføretrygdede
  • Færre arbeidsrettssaker

Produktark

Last ned brosjyre om H&L Oppfølging